سفارشات خارجی
سیستم سفارشات خارجی مدیریت برنامه ریزی تامین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز واحد های فروش، تولید و پروژه های در جریان ساخت را بعهده دارد که پس از دریافت درخواست های خرید، فرآیندهای مراحل خرید را از قبیل: ثبت استعلام، پیش فاکتور، فاکتور خرید، رسید انبار ، تسهیم هزینه و اسناد حسابداری مربوطه را ثبت و صادر می نماید.
- درخواست و اختصاص بودجه جهت تامین ریالی سفارشات خرید
- قابلیت ثبت درخواست سفارشات خرید
- ثبت سفارشهای خارجی،گشایش اعتبار و پروفرمای سفارش براساس استانداردهای وزارت بازرگانی
- تعریف فروشندگان خارجی
- تخصیص هزینه های جانبی هر سفارش خرید از قبیل: حمل، ترخیص و … بصورت تفکیک شده
- صدور هوشمند فاکتور خرید ریالی از سفارش خرید
- تقسیم هزینه های کالای وارداتی
- صدور رسید موقت از فاکتور خرید
- تخصیص کالاهای فاکتورهای خرید به وارده های خرید انبار
- گزارش خلاصه وضعیت هر پروفرما
- گزارش پیشرفت مراحل سفارش خرید
- گزارش خلاصه اطلاعات و هزینه های ترخیص
- گزارشات فصلی خرید طبق فرم وزارت اقتصاد و دارائی کشور
- گزارش بهای تمام شده سفارشات خرید وارده به انبار
لینک های مرتبط: