چرا هادی حساب ؟

(مزيت های رقابتی هادی حساب)

مشتری‌مداری

“هادی حساب” مشتری‌مداری را استراتژی محوری خود می‌داند و مشتری را رأس هرم سازمانی و شریک استراتژیک خود می‌شناسد. این نگاه مایه آرامش خاطر و اطمینان مشتریان خواهد بود.

استقرار و راه اندازی سيستم بصورت حرفه ای

شرکت هادي حساب رایان نوین”   پس از فروش، وظیفه خود می‌داند همکاری دامنه‌دار و تمامی‌ناپذیری با مشتری برقرار سازد؛ ازاین‌رو فعالیت‌های زیر را پی می‌گیرد:

  • شناسایی وهمکاری در برطرف‌ ساختن مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌ افزاری در سازمان مشتری، هنگام نصب سیستم‌ها
  • استقرار سیستم‌ها براساس زمان‌بندی استاندارد
  • ارائه گزارش‌های منظم به مدیر پروژه سازمان مشتری در خصوص پيشرفت پروژه
  • عرضه راهکارهای مناسب برای نهادینه‌ شدن فرآیندهای سازمان مشتری در سیستم‌ها

سبد کامل ویکپارچه محصول و خدمات

اينك، شرکت هادي حساب رایان نوین”  با بهره گيري از چندين سال تجربه و با شناخت کامل نسبت به نياز مشتريان، محورهاي اصلي فعاليت خود را به شرح ذيل تعريف نموده است :

  • ارائه سيستم هاي اطلاعات مديريت (MIS) جهت حوزه هاي مالي، بازرگاني و توليدي
  • ارائه‌ راهکارهاي نرم‌افزاري ويژه موسسات حسابرسی
  • ارائه‌ راهکارهاي مديريت سامانه های فروش اينترنتی
  • ارائه‌ راهکارهاي نرم‌افزاري ويژه شرکت های تضامنی صرافی
  • ارائه‌ راهکارهاي خاص فناوري اطلاعات براي سازمان‌ها و نهادهاي دولتي
  • طراحی ، توسعه و توليد پروژه هاي نرم افزاري و پرتال هاي خصوصي و سازماني
  • ارائه‌ خدمات آموزش، استقرار و پشتيباني راهکارهاي نرم‌افزاري
  • ارائه راهکارها و خدمات مهندسي شبکه‌هاي پيشرفته و امنيت اطلاعات
  • و…

شرکت هادي حساب رایان نوین”  با برنامه‌ریزی منسجم در راستاى توسعه همه ‌جانبه، به‌ سرعت گام‌ های روبه ‌جلو برمی‌دارد. در این راستا می‌توان به توسعه سبد محصول، استفاده از تکنولوژی جدید، توسعه ی کمّی و کیفی نیروی انسانی ، توسعه شبكه فروش با جذب نمايندگى نرم افزار ، توسعه دفاتر استانى و…اشاره کرد.