چرا هادی حساب ؟

(مزیت های رقابتی هادی حساب)

مشتری‌مداری

“هادی حساب” مشتری‌مداری را استراتژی محوری خود می‌داند و مشتری را رأس هرم سازمانی و شریک استراتژیک خود می‌شناسد. این نگاه مایه آرامش خاطر و اطمینان مشتریان خواهد بود.

استقرار و راه اندازی سیستم بصورت حرفه ای

شرکت هادی حساب رایان نوین”   پس از فروش، وظیفه خود می‌داند همکاری دامنه‌دار و تمامی‌ناپذیری با مشتری برقرار سازد؛ ازاین‌رو فعالیت‌های زیر را پی می‌گیرد:

  • شناسایی وهمکاری در برطرف‌ ساختن مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌ افزاری در سازمان مشتری، هنگام نصب سیستم‌ها
  • استقرار سیستم‌ها براساس زمان‌بندی استاندارد
  • ارائه گزارش‌های منظم به مدیر پروژه سازمان مشتری در خصوص پیشرفت پروژه
  • عرضه راهکارهای مناسب برای نهادینه‌ شدن فرآیندهای سازمان مشتری در سیستم‌ها

سبد کامل ویکپارچه محصول و خدمات

اینک، شرکت هادی حساب رایان نوین”  با بهره گیری از چندین سال تجربه و با شناخت کامل نسبت به نیاز مشتریان، محورهای اصلی فعالیت خود را به شرح ذیل تعریف نموده است :

  • ارائه سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) جهت حوزه های مالی، بازرگانی و تولیدی
  • ارائه‌ راهکارهای نرم‌افزاری ویژه موسسات حسابرسی
  • ارائه‌ راهکارهای مدیریت سامانه های فروش اینترنتی
  • ارائه‌ راهکارهای نرم‌افزاری ویژه شرکت های تضامنی صرافی
  • ارائه‌ راهکارهای خاص فناوری اطلاعات برای سازمان‌ها و نهادهای دولتی
  • طراحی ، توسعه و تولید پروژه های نرم افزاری و پرتال های خصوصی و سازمانی
  • ارائه‌ خدمات آموزش، استقرار و پشتیبانی راهکارهای نرم‌افزاری
  • ارائه راهکارها و خدمات مهندسی شبکه‌های پیشرفته و امنیت اطلاعات
  • و…

شرکت هادی حساب رایان نوین”  با برنامه‌ریزی منسجم در راستاى توسعه همه ‌جانبه، به‌ سرعت گام‌ های روبه ‌جلو برمی‌دارد. در این راستا می‌توان به توسعه سبد محصول، استفاده از تکنولوژی جدید، توسعه ی کمّی و کیفی نیروی انسانی ، توسعه شبکه فروش با جذب نمایندگى نرم افزار ، توسعه دفاتر استانى و…اشاره کرد.