سفارشات خارجی

سیستم سفارشات خارجی مدیریت برنامه ریزی تامین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز واحد های فروش، تولید و پروژه های در جریان ساخت را بعهده دارد که پس از دریافت درخواست های خرید، فرآیندهای مراحل خرید را از قبیل: ثبت استعلام، پیش فاکتور، فاکتور خرید، رسید انبار ، تسهیم هزینه و اسناد حسابداری مربوطه را ثبت و صادر می نماید.

  • درخواست و اختصاص بودجه جهت تامین ریالی سفارشات خرید
  • قابلیت ثبت درخواست سفارشات خرید
  • ثبت سفارشهای خارجی،گشایش اعتبار و پروفرمای سفارش براساس استانداردهای وزارت بازرگانی
  • تعریف فروشندگان خارجی
  • تخصیص هزینه های جانبی هر سفارش خرید از قبیل: حمل، ترخیص و … بصورت تفکیک شده
  • صدور هوشمند فاکتور خرید ریالی از سفارش خرید
  • تقسیم هزینه های کالای وارداتی
  • صدور رسید موقت از فاکتور خرید
  • تخصیص کالاهای فاکتورهای خرید به وارده های خرید انبار
  • گزارش خلاصه وضعیت هر پروفرما
  • گزارش پیشرفت مراحل سفارش خرید
  • گزارش خلاصه اطلاعات و هزینه های ترخیص
  • گزارشات فصلی خرید طبق فرم وزارت اقتصاد و دارائی کشور
  • گزارش بهای تمام شده سفارشات خرید وارده به انبار
سفارشات خارجی